יום שלישי, 29 ביולי 2014

מה מסתתר בין המדפים של ארונות מטבח



סרטים בארונות מטבח
בלא מעט סרטים וסדרות, בעיקר מהמוצא האמריקאי השלט, בתוך ארונות מטבח מאוחסנים לא רק שלל מותגים קפיטליסטיים של מזונות מתועשים מהסוג הכי אמריקאי שיש בנמצא, ואותם ארונות מטבח ישמשו גם כמקום מסתור לאיזה סוד אפל, דרכון זר מזויף, סכום כסף מסתורי, כשר או לא כשר, מפתח לכספת עלומה, או כל סוד חומרי אחר, שכותבי התסריטים לא מצאו מקום בטוח וחבוי יותר מאשר בקופסת פסטה ריקה שמונחת לתומה באחד מאותם ארונות המטבח, בקופסת מתכת ישנה של תה שמסתתרת מאחורי קופסאות שימורים, או סתם באחת מהמגירות התמימות למראה של ארונות המטבח ההומים במצרכים אשר לעומת אותו סוד נחבא, נועדו לאכילה שגרתית.

סודות בארונות המטבח
בסרטים ובסדרות המדוברות, בדרך כלל העלילה מתפתלת ומסתבכת כשמישהו בטעות מחליט לעשות סדר בתוך אותם ארונות מטבח ובטעות זורק את הקופסה הריקה מאוכל אך מחביאת האוצרות.
מי מאיתנו לא פתח פעם או פעמיים את אחת הדלתות של אותם ארונות מטבח בתקווה לגלות שם סוד שישנה את חיינו, אם לא מפתח לכספת שמחביאה יהלומים בשווי של מליונים, אז לפחות איזה מאכל קסמים ששכחנו שנמצא שם וישמח את בלוטות הטעם שלנו. אך ניתן גם לטעון שהסוד הגדול של המטבח, הם ארונות מטבח יפים ומרווחים שמחביאים בעיקר אוצרות קולינריים בסדר מופתי וטעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה