יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

כבל זה מקובל



יש פלוס ומינוס לכל כבל
יש פלוס ומינוס לכל כבל להתנעה, וחשוב לחבר את הכבל החיובי לקוטב החיובי של המצבר, ואת הכבל השלילי לקוטב השלילי של המצבר. אמנם ניגודים נמשכים, אבל כאן מדובר בכבל של פלוס וכבל של מינוס שרוצים להתחבר לבני מינם. על מנת שנוכל להתניע ולהניע את המכונית, נחבר את השלילי והחיובי של קצות הכבלים באופן המסורתי ולא באופן היצירתי ונלך לפי הסימנים. כל זאת על מנת שנוכל לנסוע לשלום ובבטחה, באוטו מונע לתפארת.

כבל זה נושא טעון
לפעמים האוטו שלנו אינו מניע, גם כשהוא מתוחזק היטב ואפילו כשהוא ירוק ונוסע רחוק. אם האוטו נח בחוסר נסיעה זמן ממושך או התפנה רק לנסיעות קצרות במיוחד, המצבר שלו לפעמים מחליט להפוך את שנת הצהריים הזו לתרדמת של ממש, כמו של בני נוער בבקרים של החופש הגדול, שצריכים קצת מוטיבציה וקצת התנעה בשביל להתחיל את היום. אומנם אוטו שאינו מניעה זהו נושא טעון, בעיקר כשזה קורה בדיוק כשממהרים, אבל במידה ויש לכם את הכבל הנכון, תוכלו לשלוף אותו ובעזרת נהג אדיב אחר להטעין את המצבר ולנסוע לשלום, גם כשהמצב טעון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה