יום שלישי, 23 בדצמבר 2014

זה לא ברווז עיתונאי, זו קרמיקה



קרמיקה נשארת קרמיקה
יש לי ברווז. לא ברווז חי, חלילה, לאלה אני נותנת לשחות להנאתם ולבחירתם באגמים בפארקים, שמורות טבע, בריכות חורף ושלוליות מזדמנות בעונות הנכונות. אני גם לא מתכוונת חלילה אל ברווז בצלחת. יש לי ברווז קטן צהוב וכתום, עם מגנט באמצע הגוף שלו, שאפשר להניח על שולחן ואז להצמיד את שני חלקי הברווז משני צדדיו של פתק, בין המגנטים, והברווז מניף אחר כבוד את הפתק המבוקש. מי יתעלם כך מפתק שמחזיק ברווז? מברווז שמחזיק פתק? אומנם רגל אחת של הברווז נסדקה, אבל ברווז נשאר ברווז. אני לפעמים תוהה אם הברווז השימושי הזה עשוי מפלסטיק מרוכז או עשוי קרמיקה. אבל ברווז נשאר ברווז וגם קרמיקה נשארת קרמיקה. לרוב היא עמידה וחזקה, גם אם היא ברווז.

כל דבר מקרמיקה
אם אפשר ליצור ברווז קרמיקה, אז אפשר ליצור כל דבר שעשוי קרמיקה. מה הייתם רוצים ליצור, לעצב או להזמין מתוך אותה קרמיקה שלכם? מה הקרמיקה הפרועה שלכם? אל תתביישו, תנו לקרמיקה שלכם להיות כל מה שתרצו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה