יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

כבל מושיע



כבל בין שכנים
יש לי שכן שכל בוקר מפעיל את מנוע האוטו והאוטו מקרטע, עד שמניע. אני תוהה כמה עצבים מברזל יש לו שהוא מצליח לעמוד במתח המניע-לא מניע הזה בכל בוקר מחדש. אני רק מהחלון כבר במתח יחד איתו, והקירטוע מניע את סף העצבים שלי. לפעמים גם ישנה התלבטות מצדי אם לרדת במיוחד עם כבל להנעה ולהושיע את הקירטוע שנשמע למרחקים, הרי לשם מה רכשתי כבל כזה, אם לא כדי לעזור לשכנים תקועים, או שיחלצו אותי באותה מידה של צורך. אבל תמיד בסוף האוטו שלו מניע גם מניע. אולי הכל עניין של אמונה, או של כבל נכון.

כבל ממוחשב
חברה עם אוטו ממוחשב במיוחד, כזה שמותאם לבעלי מוגבלויות, נסעה אתמול בכביש והמיחשוב קרס. לא ברור אם איזה כבל מערכתי ממוחשב התנתק, או שהמנוע הוא זה שקרס, העיקר שהיא בריאה ושלמה. החברה המייבאת הבטיחה להחליף כל המערכת הממוחשבת, כבל אחר כבל, וכך גם את המנוע, ליתר ביטחון. טוב שכך, כי יש מקרים שלא כל אחד יכול לצאת מהאוטו עם כבל נכון ופשוט להתניע מחדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה