יום ראשון, 14 בפברואר 2016

מברגה מאובזרת לכל בית



מברגה לבית מצויד
יש אנשים שיש להם את כל האביזרים בבית, ויש את אלה שלא מרגישים שהם צריכים שהבית שלהם יהיה מצויד משרדית או שירגיש כמו סדנת תיקונים לכל עת. יש לי חברות שכל פעם שיש לי צורך לסרוק, להדפיס או לצלם, אפשר לקפוץ אליהן, כי הן מרגישות שתמיד טוב שיש כלי עבודה משרדיים כאלה בבית והן מצוידת בהם היטב.

לשם מה המברגה
לאחרונה כאשר קפצתי למשרד הביתי שלהן כדי לצלם מסמכי עבודה לתחילת השנה הקלנדרית, בתוך משטח הסורק היתה קבלת קניות מאחת מרשתות עשו זאת בעצמכן, וכשהצצתי ראיתי שזו קבלה עבור מברגה. מייד תהיתי לשם מה הן צריכות מברגה. התשובה שניתנה לי היתה שהן צריכות מברגה כי הן צריכות מברגה. כלומר הן צריכות מברגה על מנת, ובכן, להבריג. כשם שהן צריכות סורק, מדפסת ומכונת צילום, למקרה הצורך, כך הן חשות שהן זקוקות לאותה מברגה. כאשר רציתי לדון בעניין, לשאול, לתהות או להתווכח, הבנתי שאם אעשה זאת בזמן שימוש שלי בציוד המשרדי שלהן, הטענה שלהן מוכיחה את עצמה, וכדאי שאני לכל היותר אשתוק ואסרוק, או מקסימום אבריג במברגה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה