יום שלישי, 1 במרץ 2016

ההעדפה של ראש מקלחת



בלי לשבור יותר מדי את הראש, ראש מקלחת
ההעדפה שלי היא קיץ, כי כל מה שצריך בו בשביל מקלחת זה להיכנס תחת אותו ראש מקלחת  ולתת למים שהשמש חיממה בשבילנו כל היום לזרום. ההעדפה שלי היא קיץ כי כדי לשטוף כלים לא צריך להקפיא את קצות האצבעות, אלא לתת לאותו ראש מקלחת של הכיור לספק לנו מים קרירים ונעימים לשטיפת הכלים. ההעדפה שלי היא קיץ, כי לא קר להסיר את הבגדים רגע לפני הכניסה אל מתחת לאותו ראש מקלחת עד שהמים חמים ונעימים.

ענן שהוא ראש מקלחת
ההעדפה שלי היא חורף, כי אין כמו לטייל תחת ראש מקלחת של הטבע, הלא הם העננים והגשם שתחתם, עד שנגיע הביתה, רטובים כל כך שמיד נרוץ אל אותו ראש מקלחת הביתי שלנו שימטיר עלינו קצת מים חמים. ההעדפה שלי היא חורף, כי אין מפנקת כמו ההתלבטות אם להתחמם מתה חם ומפנק או ממקלחת חמה תחת אותו ראש מקלחת. ההעדפה שלי היא חורף, אבל היא גם קיץ, ואולי ההעדפה שלי היא פשוט מקלחת קרירה או חמימה ולכן ההעדפה שלי היא ראש מקלחת, בלי לשבור יותר מדי את הראש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה